Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben?

MENT GGZ hecht grote waarde aan het leveren van kwalitatief hoogwaardige zorg. Ben je toch niet tevreden over de kwaliteit? Dan gaan we graag met je in gesprek om onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Als een gesprek niet helpt, kun je contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris . Deze is bereikbaar via telefoonnummer 06-484 455 38   (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr) of per mail: bemiddeling@quasir.nl .

Als je hierover meer wil weten kun je deze flyer lezen: Infographic-klachtenbehandelingsproces

 

Wat kan ik doen als ik er niet uit kom met MENT GGZ?

Word uw klacht, ondanks een gesprek met de onafhankelijk klachtenfunctionaris, niet opgelost dan kan een geschil ontstaan. De geschilleninstantie neemt het geschil in behandeling en doet
een bindende uitspraak. MENT GGZ werkt hiervoor samen met Stichting Zorggeschil. U kunt hierover meer lezen via deze link: zorggeschil flyer cliënten